IT Summit

Įvykęs renginys: Verslo analitikos konferencija „Business Intelligence Day'2016“

Data ir vieta: 2016 m. lapkričio 8 d., Crowne Plaza Vilnius viešbutis, M.K. Čiurlionio g. 84, Vilnius.
Kalba: pranešimai skaitomi anglų ir lietuvių kalbomis.

 Dalyviai Dalyvio mokestis
(Iki 2016.11.08.)
Galutiniams technologijų naudotojams  125 € + PVM,
viso 151,25 
IT įmonėms  140 € + PVM,
viso 169,40 


Verslo analitikos konferencija IT ir verslo vadovams

LAIKAS PROGRAMA PRANEŠĖJAI
8.15-8.50 Registracija ir pasitikimo kava (EXPO Zona)  
8.50-9.00 Sveikinimo žodis  
9.00-09.45 TYRIMAS: Verslo analitikos taikymo patirtis ir problematika Lietuvoje 2016 m.
Pristatysime 2016 m. atlikto tyrimo, kuriame dalyvavo 200 Lietuvos didelių ir vidutinių organizacijų įvairių sričių vadovų, apibendrintus rezultatus:
- Kokias pagrindines problemas ir kokiu mastu pavyko išspręsti naudojant verslo analitiką?
- Kokios naudos iš verslo analitikos buvo tikėtasi ir ar buvo pateisinti lūkesčiai?
- Kokios verslo analitikos sistemos funkcijos sukūrė daugiausia vertės organizacijai?
- Kokios priežastys trukdo verslo analitikos diegimui ir vystymuisi organizacijoje?
- Verslo analitika yra tik informacinių technologijų įrankis ar organizacijos kultūros dalis?
(PRANEŠIMO MEDŽIAGA - tik konferencijos dalyviams Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. )
Svetlana Nemitko, UAB „Streamline mode" vadovė, Vilniaus Universiteto lektorė
9.45-10.15 From Enterprise BI to Next generation Self service - Characteristics of a modern BI solution.
Self-service BI has been a hot topic in Business Intelligence market for few years now. Does it mean Enterprise reporting and BI is no longer required? Is there a requirement to enable both governed BI and data discovery along with self -service BI? And what is 'smarter data discovery' all about? Presentation will discuss requirements for BI solution and discuss requirements for next generation data discovery and cognitive analytics.
(PRANEŠIMO MEDŽIAGA)
Juha Teljo, Business Intelligence and Predictive Analytics Leader, Europe, IBM
10.15-10.45 Data Driven Innovation:
- Leveraging your data to its full potential;
- Empowering the Business with Analytics.
Analytics and data discovery mission is to derive insights from data and deliver value to business. Enabling as many users as possible across the organization to participate in the process of analytics is the key to gain the most value through data discovery. Every data user can be a source to new findings and meaningful insights. Companies now face new challenges as they need to change the analytics culture inside. The ones with the ability of making use of and leveraging their data to its full potential will have a competitive advantage. In this session Paul Winsor from Qlik will talk about the value the organization can get from empowering the business with analytics and a Data Discovery approach.
(PRANEŠIMO MEDŽIAGA - tik konferencijos dalyviams Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. )
Paul Winsor, Director of Retail & Services Market Development, Qlik
10.45-11.05 Kavos pertraukėlė (EXPO Zona)  
11.05-11.45 Analitinė Jūsų organizacijos kultūra.
Daugelis tyrėjų ir praktikų pabrėžia žmogiškųjų veiksnių svarbą verslo analitikos (VA) sistemų diegimo sėkmei. Ir atvirkščiai – nagrinėjant VA diegimo nesėkmes, dauguma atvejų nurodomas nepakankamas dėmesys žmogiškiesiems veiksniams. VA sėkmę įtakoja svarbios veiksnių grupės arba varomosios jėgos: rėmimasis duomenimis (data-driven), VA gyvybingumas (agility), branda (maturity), VA priimtinumas (acceptance). Visas šias veiksnių grupes savo ruožtu veikia VA kultūra – visuma savybių, aprėpiančių vadybinius ir žmogiškuosius VA veiksnius: tarpfunkcinis ir tarpžinybinis VA pobūdis, VA bendruomenės atsiradimas ir stiprėjimas, dalijimasis informacija ir įžvalgomis, patirties kaupimas ir sklaida, technologinių platformų paprastumas ir patogumas naudotis. Ši visuma turi veikti kaip VA plėtros katalizatorius, siekiant pagrindinio tikslo – geresnio informuotumo ir įžvalgumo.
(PRANEŠIMO MEDŽIAGA)
Prof. Dr. Rimvydas Skyrius, Katedros vedėjas, Ekonominės informatikos katedra, Vilniaus Universitetas
12.00-13.00 Pietūs
 

Analitinė organizacija

Priemonės ir metodai

Naudotojų įgalinimas

13.00-13.40 Analytics solutions for Financial officers. Digital Mind case study.
Rinalds Sluckis, CEO at Digital Mind
(PRANEŠIMO MEDŽIAGA)
Master Data Management a fundament for digitalization.
Per Olav Nymo, Manager Master Data Management, Affecto
(PRANEŠIMO MEDŽIAGA - tik konferencijos dalyviams Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. )
Live: Analytics of the Future Today.
Markus Mertanen, Pre-sales manager, Finland and Baltic Region, Qlik
(PRANEŠIMO MEDŽIAGA - nepateikta, vyko demonstracija)
13.45-14.25 The Analytics Organisation of tomorrow.
Christian Blumhoff, Senior Director of SAP's Global Centre of Excellence for Analytics
SAP
(PRANEŠIMO MEDŽIAGA - tik konferencijos dalyviams Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. )
Planavimo ir analitikos sistemos diegimas VĮ „Lietuvos oro uostai".
Eglė Valančiūnė, Ekonominės analizės ir planavimo skyriaus vadovė, VĮ „Lietuvos oro uostai", Dalius Butrimas, Direktorius, UAB „S2P"
(PRANEŠIMO MEDŽIAGA)
BI tendencijos. Nauji duomenų šaltiniai, sensoriai, automatizuotas informavimas ir procesų inicijavimas.
Simas Baranauskas, Direktorius, Soltus, UAB
(PRANEŠIMO MEDŽIAGA)
14.25-14.40 Kavos pertraukėlė (EXPO Zona)
14.45-15.25 101% naudojančių verslo analitiką: visi + licencija būsimam darbuotojui.
Diskusijoje dalyvauja: Mindaugas Rašimas, IT vadovas, AB Amilina, Lyda Mikėnienė, marketingo vadovė, UAB Press Express, Remigijus Vainius, finansų vadovas, AB Umega
Moderatoriai: Ramūnas Mazeliauskas ir Saulius Kriukelis, UAB Day Q, Qlik Master Reseller partneris Baltijos šalyse
(PRANEŠIMO MEDŽIAGA - nepateikta, vyko diskusija)
Transformuokite savo duomenis į naudą verslui, naudodami naujos kartos BI ir verslo analitikos įrankį. 
Dariušas Savickis, Infobuild, UAB produkto vadovas
(PRANEŠIMO MEDŽIAGA)
Empowering Business Users in an Age of Digital Disruption.
Timo Elliott, VP, Global Innovation Evangelist for SAP
(PRANEŠIMO MEDŽIAGA)  
15.30-16.10 Analitika, patirtis ir intuicija: kaip mes priimame sprendimus?
Diana Palivonienė, Partnerė, OVC Consulting
(PRANEŠIMO MEDŽIAGA)
Duomenų panaudojimas verslo sprendimų priėmimui. Didžiosios Britanijos mobiliojo operatoriaus atvejo studija.
Rokas Šalaševičius, Partneris, Civitta
(PRANEŠIMO MEDŽIAGA - tik konferencijos dalyviams Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. )
Sostų karai: galios šaltiniai, pasiskirstymas, keitimas. 
Vilius Kontrimas, Infrastruktūros direktorius, UAB „Kesko Senukai Lithuania"
(PRANEŠIMO MEDŽIAGA - tik konferencijos dalyviams Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. )
16.15-18.00 Pokalbiai prie taurės vyno

BUSINESS INTELLIGENCE DAY'2016 
Konferencijos partneris:

VU EF logo

Platininiai rėmėjai:

IBM new
Logo Qlik new

Auksinis rėmėjas:

  SAP logo

Rėmėjai:

Affecto
Infobuild new
logotipas-soltus